Vårat bröllop 18 juli!



Ja som sagt har tänkt att göra detta flera dagar nu men det bli liksom inte av så nu ska vi se om det blir något av detta. Vill ju få ner lite kort också och satt och försökt att få ihop collage med allt för annars blir det ju så mycket kort. Har ju över 300 kort så.
Och fick dela upp på 4 collage men då har jag säkert missat massa ändå, jaja vi får se hur det blir.

    
Dagen var underbra iallafall.
Syrran kom på morgonen och hjälpte mig att sminka och fixa mitt hår. Sedan var det dax att göra klart barnen och så kom mandi tillbaka, han hade varit i lokalen och fixat lite med det sista och gjort sallad mm. Så han gjorde sig i ordning och jag tog på mig klänningen och så var det dax att åka upp till kyrkan vid kl 14:00. vi parkerade på sidan och alla var inne och väntade på oss. De började spela i klockorna och så kom den där mäktiga musiken och kroppen pirrade som bara den och hjärtat gjorde en frivolt. Oj vilka känslor och tårar som kom, men så när de öppnade dörrarna så kom ett känsla av sådan trygghet då jag såg hela min familj sittande där inne och titta på oss. så underbart, vilken familj och vänner man har. Finns inte ord att beskriva dem.




Vi gick fram och allt var så bra. Vi sa JA och jag fick min ring. så var det dax att gå ut igen men nu som man och fru. Vi stod ute med alla, släkt, familj och vänner. Pratade, kramades och knäppte kort.
Sedan åkte vi till lokalen och skulle fira lite med buffé.




Allt var underbart, (kan nog inte säga det ordet tillräckligt mycket för det är precis vad det var, UNDERBART!) Alla åt och hade det trevligt. Så fikade vi lite tårta som jag beställt från Kerstins tårtmakeri och oj vilka vackra tårtor hon gör. De var precis så som jag tänkte mig dem.

 




Sedan hade vi lite paket öppning och oj så mycket fint vi fick. Presentkort på ikea så vi har köpt oss en ny bokhylla, lergryta, dörrskylt med vårat efternamn, orrefors ljusstakar och skål, termos och tillbringare, pengar, blommor, champange och champangeglas men datum och vårat namn, loveskylt, whiskeyflaska, glasskulptur som man ska ha som lampa och silverbestik. Ojoj så mycket fint, TACK ALLA!!!!





Ja som sagt det är svårt att sätta denna underbara dag i ord, men den var helt UNDERBAR. Och tack till hela min familj och släkt och alla underbara vänner som var med. Det var så roligt att ni ville vara med och fira våran dag med oss. TACK!!!!


Och så ett spciellt tack till Mia som jag fått massa kort av även min syster och mamma för den delen, vad skulle man göra utan sådan hjälp.


Kommentarer
Postat av: Erika

Tack själv underbaraste för att vi fick vara med på eran speciella dag! Det där stora kortet är väljag som knäppt, tyckte d var så vackert! Vinden i håret =)

2009-07-27 @ 18:50:09
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: Marie

Du var sååå vacker, TACK för att vi fick dela er fina dag =)

Tycker oxå om det där kortet Erika knäppt får man lov att tigga det kanske???

Kramis

2009-07-28 @ 22:10:06
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0