Jaha så var helgen slut!

Japp det var denna helg det.
Så fort det ska gå med helgerna. Har tittar på melodifestivalen och visst att låten var ok men jag tycker att så många andra bra låtar kunde ha fått vinna istället och stå för sverige. Men ja vad säger man???? Så var tyckte ni andra om detta?

Sedan har vi bara varit hemma mest, Adrian och M var i lördags iväg på Kevins kalas och oj så roligt han hade haft. Tack Alda för ett bra kalas. Sedan var vi bara hemma och tog det lungt som sagt. M var ute med barnen en stund på kvällen innan de skulle sova och oj så de lekte i snö och hade roligt. Bra med frisk luft.

Sedan imorse fick jag lite sovmorgon, alltså oj så trötter jag var, sov som en stock. Så skönt att få sova lite. Sedan då jag klev upp blev det mera tvätt att köra och plocka ner de som torkar och sedan upp med det tvättade. Så det var klart så började vi att tapetsera hallen, oj så fint det blir. Vi har nu gjort i trappen den svåraste biten så nu är det ju bara de vanliga väggarna kvar och det går ju fort det. Alltså ni skulle ha sett hur m klättrade för att få upp tapeten, han stod på räcket och höll i väggen med ena handen och jag nedanför och gjorde den nedre delen. Men nu sitter den där. Ska bara hitta något snyggt att hänga där i trappen nu så att det blir en liten färgklick mitt i allt.
Var ju även sugen på att hämta upp färgen och måla i vardagsrummet men det får bli sedan nu tar vi ett rum i taget. Så snart är ju detta klart, då är ju frågan vad ska man fixa då då, jaja det kommer ju alltid något. Och till sommaren blir det ju att fixa trappen till baksidan. Så att den blir bättre och kanske med ett räcke, ja vi får se hur den kommer att bli.

Nej nu ska jag ta och hoppa i sängen och sova, det kommer ju en dag på jobbet imorgon också. Nu är ju praktiken slut och anställningen träder i kraft så då blir det ju lite annat.....

Kan ju slänga in lite kort också men det är en salig blandning, dels från nejmas kalas och så mammas kalas och ja som sagt massa blandat..... (men mera kommer nog en annan dag också, har inte tömt kameran än på det)

    

  Se vilka skillander från dag till dag, ena så stilig prins och andra så cool så....

     

Japp som sagt det var ju bara några stycken det men återkommer med flera då jag fått av de som har flera.



naten1.gif image by albanianglitters


Kommentarer
Postat av: Marie

Åhh vilka fina bilder =)

Cooling bild på Adrian med brillorna =)

Roligt att det gick bra med tapetseringen =) (bilder kommer väl sen hoppas jag)

Kan va knöligt å få till det ibland.

Skönt när det är klart.

Vilken mysig helg ni verkar ha haft =)

Hur mår du nu? mindre ont? glöm inte å vila oxå viktigt det när man har problem med axeln.

Sköt om dig gumman.

Hoppas på en träff snart

kram kram

2009-03-17 @ 07:43:06
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com
Postat av: Marie

Men du har ju ny header igen vad fint =)

2009-03-17 @ 07:43:57
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0