Japp här är jag!

Har idag varit in till stan en snabbis och kan ju säga att det var ju inte igår som man gick där, nu hade ju jag ett ärende i stan så det gick ju fort in o fort tillbaka då jag skulle till läkaren.

Hos läkaren gick allt bra, han kände och klämde lite på leder mm och konstaterade att jag har en inflammation i axeln på vänster sida eller även höger men den var inte lika illa så fick kortison i vänster. Sedan fick jag gå och ta lite mera prover för att kolla lite värden mm, skulle kolla både stuma och mera reumatism, så nu ska jag vänta till veckan och se vad jag får för svar på de proverna. Sedan skulle vi annars kolla om mera tider på sjukhuset där de kan göra mera prover för att kolla allt med leder mm. Han säger ju att nu har de nog bara tagit de vanliga proverna än men de kan ju även göra mera och flera olika prover så de kan se om det är sådant. Annars finns det ju den som inte syns på prover också så nu bara vänta, och det är ju det som är så jobbigt när man har så ont. Som han sa att allt tyder ju på reumatiska besvär, och då jag har så ont på morgonen och är så sväld i händerna att jag knappt kan böja fingrarna. Så vi får väl se. Pratade även lite om vikten, men han ville inte göra något där förrän vi sett alla svar på proverna så bara snällt vänta även där.

Jaja det var ju inte meningen att jag skulle skriva om allt det där här men ville skriva av mig lite.

Fick ju vårkänslor idag, så härligt! Solen sken! Så längtar jag så till våren och sommaren, så det kommer lite blommor och löv på träden. Så vackert!
 
Körsbärsträden är ju så vackra i blom.

 
Och sedan kommer ju bären mumsigt det, så man kan äta, baka och göra sylt. Ska ju bli så roligt att se hur trädet vi planterade själva i somras blir. Spännande att ha ett träd som liksom växer med oss här.

Just ja så har vi bokat våran resa också, vi är i Albanien i juni. Så härligt! Komma till värmen och sedan även ha mera sommar då man kommer hem igen. Barnen längtar så att få åka tåg och flygplan.
The beach of Vlora Oj tänk att få hoppa i och bada lite.
 
Skulle så gärna vilja åka hit denna gång och få se ruinerna i Apollonia. Så vackert!

Kommentarer
Postat av: Erika

Åååh va mysigt!!

Va bra att du äntligen varit till läkaren med lederna, nu har du haft besvär föör länge...Vi håller tummarna att d går bra.

Puss

2009-03-12 @ 22:12:31
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: Katarinaz

Vad roligt att ni ska resa :) Det måste vara ganska så fint därnere :) Du får inte glömma att kika på din bloggdesign, hehe Kram

2009-03-13 @ 12:21:17
URL: http://katarinaz.blogg.se/
Postat av: marie

Hej gumman

Vad skönt att läsa att du fått lite hjälp =)

Vet ju hur jobbigt det är att ha ont i lederna å vara svullen å inflammation i axlarna fy sjutton vad det gör ont, har kalk rester kvar i mina sen sist..

Har du provat den där tuben med Voltaren gel funkar jättebra på axeln när man har ont.

Håller tummarna för provsvaren

Hoppas ni mår bra annars å att vi hinner ses snart kram kram

2009-03-13 @ 13:46:36
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0