Onsdag!

Ska bara skriva lite snabbt om allt här.....

Dagarna bara liksom springer iväg.
Var ju ihelgen på 2 kalas hos Nejmam så mysigt att få träffa dem. Och oj så mycket fint hon fick.

Sedan ja så är man ju på jobbet igen. Och där springer dagarna iväg.
Idag var jag med Adrian på ögonkliniken då han hade fått en remiss från bvc för de tyckte att han såg dåligt på ena ögat på 4 års kollen. Så vi var dit och de tittade med alla sina bra maskiner och mätta och knäppte kort mm på hans ögon, fick ju droppar också så att pupillen skulle bli större så duktig så var han.
Så de kom fram till att han är översynt, även jag är ju det, mest läsglasögon men de tyckte sist att jag ska ha dem jämt men blir ju liksom inte av utan de ligger bara hemma, men nu ska det bli annat med det. Ska även jag börja att ha mina så jag är med Adrian.
Så han ska ha glasögon! Oj så söt han var i dem. Var ju ner på stan efter sjukhuset och provade ut, då det tar någon vecka innan de kommer så var ju lika bra att göra det på engång. Valde 2 för priset av ett, eller vad de nu säger, var ju bra ändå med 2 par glasögon för 1000 kr och så får man ju bidrag så det vart ju bara 500 helt ok tycker jag. Och bra att ha 2 par om det skulle hända något med dem.
Så vi valde båda paren i brun/brons färg ett par actionman och ett par utan märke så fint så. Återkommer med bild på honom då vi fått dem. Och oj så han längtar redan nu, sitter och frågar efter dem hela tiden så hoppas att det även kommer att gå bra då de kommer att han vill ha dem då också.

Jaja det var allt det.

Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gulligt :) sa till jonas åhhhhhh :) Hoppas allt är prima med er Kram kram

2009-03-04 @ 20:49:39
URL: http://familjenberglund.blogg.se/
Postat av: marie

Hej vännen fick se bild på Adrian i nya glasögonen nyss här ja, såååå tjusig så go grabben

Nu måste vi ses snart ju

Sköt om er kram kram

2009-03-05 @ 14:40:22
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0