Utmaning!

Fick en utmaning av Mia så här kommer då mina svar!

Svara med endast ett ord!

Var är din mobiltelefon? Hallen

Var är din ?
Ditt hår? Blondin
Din mamma? ljustadalen
Din pappa? Ljustadalen
Det bästa du vet? Barnen
Din dröm inatt? konstig
Din dröm/ditt mål? lycklig
Rummet du är i? datarummet
Din hobby? familjen
Din skräck? HMMM!!!! Att det ska hända någon i min något
Var vill du vara om 6 år? Hemma
Var var du igår kväll? Hemma
Vad du inte är? sportig
En sak du önskar dig? massor
Var växte du upp? Ljustadalen
Det sista du gjorde? tvätten
Dina kläder? Disney
Din tv? disney
Ditt/dina Ludde Lump (aka dammråttan), borta (just nu dammsugit klart)
Din dator? igång
Ditt humör? lungt
Saknar någon? japp
Din bil? SAAB
Något du inte har på dig? jackan (är ju inne)
Favoritaffär? massor
Din sommar? resa/underbar
Älskar någon? Många
Favoritfärg? svart
När skrattade du senast? förrut
När grät du senast? förrut

Japp det var mina svar det, jag utmaning ingen men den som har lust får gärna svara på frågorna hos sig


Kommentarer
Postat av: MARIE THE ONLY ONE moaahaahaaa

Härligt gumman

Vad mysigt å ses en sväng idag men nu måste vi ses på "riktigt" oxå snart

Sköt om er massor med kramar

2009-03-21 @ 20:39:23
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hej hej Hoppas allt är bra med er :) Har du sett vilken duktig kille ni har (bild i min blogg) Han kom o hjälpte oss me trappen :)kram

2009-03-24 @ 22:22:34
URL: http://familjenberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0