Här igen!

 Vill ju visa den fina spaden som vi fick då grannarna var över hit. Så fin! Återigen TACK!

 Mandi och barnen var ute och stutsade lite. Så roligt de hade det.

  
Så härligt när det börjar växa i blomlandet. Så fint! Och påskliljor har vi också de är ju så fina.

 Var iväg på birsta enstund igår och titta vilket fint fotoalbum jag hittade, tänkte jag skulle ha det sedan till alla bröllopsbilder. Fint eller hur!

Så idag skulle vi ha varit på kalas för Isac som fyllde år i slutet på april men jag är ju så förkyld och ska försöka kyrera mig till imorgon då vi har kalas för Aurora här, så vi får se om Adrian kanske skulle få åka med moster och kusinerna enstund. Han ville ju så gärna gå på kalaset också. Och jag skulle gärna vilja träffa syrran och Helena och alla barnen, men krafterna är liksom lite slut, och så har man ju så mycket att göra till imorgon och måndagens kalas. Hoppas att det är okej ändå Helena och vi kan träffas något annat framöver.
Ska ta och prata med syrran snart och se hur vi ska göra.
Sedan ska vi ju även ha middags gäster idag, vi ska grilla lite men det är ju inte riktigt grillväder idag men det går ju iallafall, och jag som har så mycket att fixa. Men jag ska göra massa nu på morgonen så kanske det löser sig. Och inför måndag också, då man även ska jobba ända till kl 14 och sedan till sjukgymnasten och börja fixa ryggen. Ska bli skönt att få till den. Så kommer man ju hem och gör lite snabb middag och sedan kommer ju familjen för att fira Aurora. Roligt att få träffa alla igen. Är ju långt emellan gångerna ibland. Och Aurora ska ju få en så fin cykel av mormor o morfar, ska lägga in bild på den sedan. Men den är svart och rosa, så snygg. Och massa Hello kitty saker som sängkläder mm och oj så glad hon ska bli. Som sagt återkommer med bilder sedan.
Så man kanske ska börja fixa lite tårta mm till imorgon, undra vad man ska hitta på för tårta då???

Nej nu är det dax att återgå till husgörat här igen.
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0