Japp då en till sak avklarad till det i sommar

Ja nu har jag fixat klart inbjudningskorten så nu ska man snällt bara vänta på att de kommer och skicka iväg dem. Spännande.
Så skönt att det mesta börjar att falla på plats. Nu ska man fundera över maten och sedan ska den ju lagas mm men det får man ju ta när man kommer hem från semestern. Men det är ju bra att det mesta är klart och planerat innan man åker för ska ju vara borta i 3 veckor, och när vi kommer hem så är det ju bara ca 2 veckor så ringer de klockorna.

Jag blev faktiskt nöjd med korten, fanns ju så mycket fint att välja på men dessa var stilrena och jättefina.

Kommentarer
Postat av: Marie

Spännande =)

Härligt att det börjar falla på plats, nu längtar vi tills på Söndag vi =) vi har shoppat presenter idag, saknar er så mysigt å få ses igen...

Hoppas ni mår bra

Sköt om er och see you on sunday

Kramen

2009-05-05 @ 17:57:05
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com
Postat av: Annica

Hej!

Vad kul att ni ska gifa er! Grattis i förskott. Tyvärr så gör jag inte tårtor längre. Har blivit så dålig i händerna så jag klarar inte av allt pill som det är med tårtor. Men jag kan varmt rekommendera Kerstins tårtmakeri i Söråker. Hon jobbar också med sockermassa som jag. Hon är supertrevlig och gör gärna lite andra saker än vanliga bröllopstårtor.

Lycka till!

KRAM!

2009-05-06 @ 08:36:42
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Ja det är den jag jobbar med. Testa och gör en tårta. De snabbste fylllningar jag kan på rak arm är färdig köpt vaniljkräm och min egen chokladkräm. Chokladkrämen kanske du fick? Hör av dig annars.

Om du vill ha dekorationer på tårtan kan du börja redan nu och göra dem. de torkar och håller nästan hur länge som helst. Men då skulle jag rekommendera att köpa modelleringspasta. Finns att köpa billigast hos www.kakburken.se De har inget minimibelopp som man måste handla för. Så du kan köpa en burk sånt det räcker ganska långt. Finns under rubriken ätbart hos kakburken. Har du några frågor så fråga på. Jag hjälper dig så gärna. Om du vill kan jag lära dig göra rosor och kallor. Om du inte redan kan det själv förstås. Hur som helst. Fråga på.

Lycka till!

KRAM!

2009-05-07 @ 09:24:37
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0