Morsdag!

  

Grattis på MORSDAG mamma.
Ja idag är det morsdag så stort grattis till alla mammor.
Här ska vi idag fortsätta att packa klart allt som ska med imorgon då vi åker ner till stockholm för sedan vidare på tisdagsmorgon till Albanien. Barnen verkligen längtar till att åka flygplan och träffa alla där nere.

Så idag får vi middagsfrämmande, mor och far kommer och även mormor och morfar, så ska vi grilla lite och mysa innan vi åker. Så roligt att få träffas lite innan resan. Och mormor och morfar ska ju hämta nyckeln hit och kolla igenom allt igen då de ska bo här hos oss medans vi är borta, så det är ju bra det att man har någon som passar huset och allt.

Nej nu åter till allt som måste göras. Ska försöka att titta in något under tiden där nere. Men man kan ju inte lova allt, så jag hoppas att jag kommer in och uppdaterar lite iallafall annars kommer det MASSOR när jag kommer det LOVAR jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0