Oj oj så fort dagarna går

Dagarna bara springer iväg. Har idag varit med Adrian till tandläkaren och imorgon ska ha på återbesök hos ögon och kolla hur det går med glasögonen. Han är ju så duktig att ha dem på sig.
Och snart är det ju helg igen och sedan åker men ju bort. Skönt med lite semester. Får träffa familjen där nere.

Har även fixat en del inför bröllopet så nu är det mesta klart. Skönt att ha det mesta fixat innan man åker så det är bara att fixa maten då mm.
Har ju beställt en klänning. Hoppas att den är så fin som den var på bilden, men det tror jag för alla andra kunder som handlat där var så nöjda med sina.
Sedan var jag in och kollade på en ring jag hittat i måndags men den fanns inte hemma så de skulle ringa runt lite och leta stl och sedan ringde upp mig och sa att den fanns så den var nu skickad och idag ringde de mig och sa att den redan kommit fram så jag åkte in och tittade på den så att jag även gillade den "live" liksom. Och jag kan bara säga att JA jag gillade den verkligen, ville ha med mig den på engång men den ska ju graveras så jag får vänta tills jag kommer hem för att få den. Ja även den är jag nöjd med. Kan absolut inte hitta någon vackrare. Verkligen älskade den ringen. så nu får man vänta till dagen D så man får den på fingret.
(vill inte visa den rätta ringen än men bild kommer jag lovar både på ring och klänning)

Japp så här ska man börja att packa eller rättare sagt packa klart, har ju kommit bra långt på väg med det. Det som ska med är ju iallafall framme och ska nästan bara packas ner, sedan ska man ju fixa lite småsaker som också ska med.

Sedan ska man ju även fixa lite hemma innan. Som städning och plockning mm, det är ju något hela tiden.

Nej nu ska man få sova, kommer ju en dag på jobbet imorgon.


Kommentarer
Postat av: Erika

Åh vad vi längtar till dagen D! Wiiipiiiii!



Hoppas vi kan träffas en sväng innan vi åker =)

Lycka till Adi idag!

Puss puss

2009-05-27 @ 07:58:44
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: Linda

Ah var längesedan jag var här inne,fin designen blivit!

Please stötta mig genom att rösta på mig nr 1 här;



http://prettyshawty.blogg.se/2009/may/rosta-pa-veckans-blogg.html#comment

2009-05-28 @ 19:42:08
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0