I helgen!

I fredags åkte jag och lämnde barnen på dagis kl 7 sedan när jag kom tillbaka stod mor och far och väntade på mig. Så jag gick in och hämtade min packning och sedan hoppade vi in i husbilen och satte vägen mot Ullared och GEKÅS. Oj vilken upplevelse det var. Alla dessa timmarna i bilen. Sedan när vi kom fram var det fullt på campingen men det gick bra ändå vi hade ju turen att få en plats iallafall, fast utan el. Men pappa har så bra grejor så vi klarade ju så bra ändå. Men vi bestämmde att på lördagen efter vi handlat så rör vi oss upp över halva vägen så slipper vi ju även åka så långt på söndagen.

Oj vilken toppen helg jag har haft med mamma och pappa. Så mysigt och bara varit, men har ju saknat BARNEN SÅ MYCKET. Var mest jobbigt när jag lämnade dem på dagis. Det kom ju stunder då saknaden var så stor att man blev ledsen. Jag har ju aldrig lämnat dem så här förrut. Men det var ju bra för dem att vara med pappsen så att det vet att det är ju inte mamma hela tiden.
 
Vi handlade massor vill jag säga. Vagnen var full och det var så roligt att titta på allt, men oj oj  så mycket folk det var där man kunde ju nästan inte ens gå fram i vissa gångar. Och så stort det var där, och så mycket det fanns att handla.
 
Köpte lite blandat, fixade även julklappar, så nu är nejmas klart men det fanns ju inte så mycket till grabbarna så de får jag fixa till här hemma när jag vet lite mera då vad de vill ha. Men Nejma visst jag ju redan vad jag skulle köpa om det fanns och Jippi det fanns så nu är hon klar. Önskar ju bara att det var jul nu så man kunde ge henne den för att se hennes min. Men men snart är det jul så då får hon ju den. Tiden går ju så fort.

Jag köpte lite blandat hem också. Lite pynt alltså för att göra fint hemma. Som en stor vas med lampblommor i. Var som kvistar och små bollar (pärlor) och små små lampor såååå fint var det.
        

Jag fick täckbyxor och mysbyxor. Mandi fick en tshirt. Det var ju liksom inte så mycket att välja på, eller rättare sagt visst fanns det massor att handla men man kan ju handla nästan samma hemma och det var ju inte så stor prisskillnad ändå. Men det blev ju lampan i vasen. En mjölkkanna från saga form, Aurora fick mysset och Adrian fik morgonrock och barcelonatröja med messi. Lite stumpor och underställ, lego och barbie.

Sedan då vi var klara så åkte vi till Hallstahammar och sov där över natten och hade mysigt. God mat och tittade på tv:n enstund innan vi alla var så trötta så vi bestämmde att nu går vi och sover. Sedan när vi vaknade på söndagen fikade vi och gjorde oss klara och började att ta oss hemöver, kunde ju då känna att det inte var lika stressigt att åka hem när vi bara hade 5 timmar hem än att ha 10 timmar i bilen. Var ju sä skönt att komma hem kl 17 och inte på kvällen.
  

TACK SÅ MYCKET MAMMA OCH PAPPA FÖR EN UNDERBAR HELG. Så mysigt vi har haft det. Helt toppen!


Så idag är jag hemma med barnen. Ska ta och göra oss klara och åka till Marianne och barnen på lunch och fika, så mysigt för det var ju så länge sedan vi träffades nu och barnen längtar massor. Vi ska ju även få se Isabelles lekstuga. Spännande!


Kommentarer
Postat av: Erika

Va mysigt...

2009-09-14 @ 13:09:24
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0