Halsband med namn eller valfri text på!

Tänkte att jag skulle lägga ut halsbanden som jag gör även här. Kommer att uppdatera eftersom jag gör flera olika modeller.

Dessa halsband är silverpläterade.
Var rädd om ditt hänge, tänk på att skydda den mot vatten, fukt, parfym, hårspray mm då håller den längre

 
Denna är gjord med 4 cm ring och litet hjärta i mitten. Och kulkedja. 150kr


Så har vi denna i liten ring 3 cm. Med liten pärla i mitten och kulkedja. 120kr


Och här har vi 2 st hjärta hängen 4 cm och kulkedja 150 kr

 
Detta hjärta är 4 cm även den har kulkedja 100 kr

 
Här är det en ring på 3 cm men mocka band 100 kr

 
Detta hjärta är ca 5 cm och har ett hänge med ängel och hjärta. Även här kulkedjan. 120 kr 

Kommentarer
Postat av: Marie

Så underbart vackra jag vill oxå ha ett =)

2010-02-08 @ 14:54:03
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com
Postat av: Erika

Så himlans fina <3

2010-02-08 @ 18:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0